Kolme hyvää syytä asioida kasvotusten POP UP TE-toimistossa
- Asiointi on henkilökohtaista
- Asiointi on lähellä ja nopeaa
- Voit saada apua esimerkiksi työnhakemiseen, opiskeluun, yrittämiseen tai työttömyysturvakysymyksiin.
Info uudesta asiakaspalvelumallista
Työnhakijan asiointi muuttuu toukokuun 2022 alusta alkaen. Uusi asiakaspalvelumalli tuo mukanaan henkilökohtaiset, tavoitteelliset, säännölliset kohtaamiset heti työnhaun alusta. Uusi asiakaspalvelumalli otetaan käyttöön toukokuusta alkaen samanaikaisesti kaikissa TE-toimistoissa ja työllisyyden kuntakokeiluun kuuluvissa kunnissa.
Tervetuloa kuuntelemaan infoa uudesta asiakaspalvelumallista ja keskustelemaan mallin herättämistä ajatuksista ja kysymyksistä TE-asiantuntijan kanssa.
Tulethan paikalle vain terveenä. TERVETULOA!