Terveysasemien puhelinpalveluiden kiireettömien asioiden puhelinlinjat ovat ruuhkautuneet ja puheluihin vastaaminen ei välttämättä toteudu saman päivän aikana.
Jos jätät soittopyynnön, odotathan takaisinsoittoa ennen uutta yhteydenottoa puhelimitse. Useat soittopyynnöt ruuhkauttavat asiointia entisestään. Pahoittelemme häiriötä.
Puhelinpalvelun ruuhkautuminen ei vaikuta kiireellisiin soittopyyntöihin, niihin vastaamme samana päivänä.
Kannustamme mahdollisuuksien mukaan käyttämään puhelinsoiton sijaan Chat-yhteydenottoa sekä verkkoasioinnin kanavia. Varauduthan kuitenkin siihen, että myös chatissa voi olla normaalia pidemmät odotusajat.
Tarjolla oleviin verkkopalveluihin voit tutustua asioi verkossa -sivullamme.
Lisätietoja:
- Anne Kirmanen, keskisen Keski-Suomen alueylihoitaja, anne-maarit.kirmanen(at)hyvaks.fi, p. 050 368 0241