Kohderyhmä yksin- ja kevytyrittäjät, freelancerit ja yrittäjyydestä haaveilevat sekä muut aiheesta kiinnostuneet
Opinnot ovat osa brändin rakentaminen verkossa – verkkosivut ja digitaalinen markkinointi -koulutuskokonaisuutta. Koulutukset ovat osallistujille maksuttomia.
Osallistuminen tapahtuu verkonvälityksellä helposti oman tietokoneen, tabletin tai älypuhelimen kautta. Tarkemmat ohjeet ja osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille ennen luentoa sähköpostitse.
Ti 25.3. klo 17-18.30 Digitaalisen markkinoinnin perusteet ja ensimmäiset askeleet
- Mitä digitaalinen markkinointi tarkoittaa?
- Sosiaalisen median rooli markkinoinnissa – yleiskatsaus eri kanaviin ja niiden käyttötarkoituksiin
- Toimivan markkinointisuunnitelman ensiaskeleet
- Käytännön esimerkkejä organisaatioiden ja yrittäjien digimarkkinoinnista, mm. kansanopistojen koulutustarjonnan markkinointi
Ti 1.4. klo 17-18.30 Brändin rakentaminen ja tarinankerronta
(Juha Romppanen, seikkailija)
- Opit käyttämään sosiaalista mediaa yrityksesi markkinoinnissa tehokkaasti.
- Luot yrityksellesi toimivan somestrategian, joka tukee tavoitteitasi.
- Kuule inspiroiva tarina seikkailija Juha Romppasen brändin luomisesta
Ti 8.4. klo 17-18.30 Tulosvastuullinen markkinointi ja myynnin kasvattaminen (Jonne Myller, RTK-Henkilöstöpalvelu)
- Miten digitaalinen markkinointi tukee myyntiä ja asiakashankintaa?
- Kohderyhmän tunnistaminen ja tavoittaminen
- Kustannustehokas markkinointi
- Konkreettisia esimerkkejä ja käytännön vinkkejä muun muassa siivous- ja kiinteistöpalvelu sekä vähittäiskaupan alalta
Ilmoittautuminen päättyy: 14.3.2025
Tulostettava esite Brändin rakentaminen verkossa – verkkosivut ja digitaalinen markkinointi