Digitaalisen markkinoinnin perusteet

Työ ja yrittäminen
Karstulan Evankelinen Opisto
Tanja Kyrönlahti
digi

Digitaalisen markkinoinnin perusteet

Haluatko hyödyntää digitaalisia työkaluja tehokkaammin yritystoiminnassasi? Tässä koulutuksessa opit käyttämään verkkoa ja digitaalista markkinointia liiketoimintasi kasvattamiseen.

Koulutuksen tavoitteena on vahvistaa opiskelijan digitaitoja verkon ja digitaalisen markkinoinnin hyödyntämisessä oman yrityksen toiminnassa.

Kohderyhmä yksin- ja kevytyrittäjät, freelancerit ja yrittäjyydestä haaveilevat sekä muut aiheesta kiinnostuneet

Opinnot ovat osa brändin rakentaminen verkossa – verkkosivut ja digitaalinen markkinointi -koulutuskokonaisuutta. Koulutukset ovat osallistujille maksuttomia.
Osallistuminen tapahtuu verkonvälityksellä helposti oman tietokoneen, tabletin tai älypuhelimen kautta. Tarkemmat ohjeet ja osallistumislinkki lähetetään ilmoittautuneille ennen luentoa sähköpostitse.

 

Ti 25.3. klo 17-18.30 Digitaalisen markkinoinnin perusteet ja ensimmäiset askeleet

  • Mitä digitaalinen markkinointi tarkoittaa?
  • Sosiaalisen median rooli markkinoinnissa – yleiskatsaus eri kanaviin ja niiden käyttötarkoituksiin
  • Toimivan markkinointisuunnitelman ensiaskeleet
  • Käytännön esimerkkejä organisaatioiden ja yrittäjien digimarkkinoinnista, mm. kansanopistojen koulutustarjonnan markkinointi

 

Ti 1.4. klo 17-18.30 Brändin rakentaminen ja tarinankerronta 
(Juha Romppanen, seikkailija)

  • Opit käyttämään sosiaalista mediaa yrityksesi markkinoinnissa tehokkaasti.
  • Luot yrityksellesi toimivan somestrategian, joka tukee tavoitteitasi.
  • Kuule inspiroiva tarina seikkailija Juha Romppasen brändin luomisesta

 

Ti 8.4. klo 17-18.30 Tulosvastuullinen markkinointi ja myynnin kasvattaminen (Jonne Myller, RTK-Henkilöstöpalvelu) 

  • Miten digitaalinen markkinointi tukee myyntiä ja asiakashankintaa?
  • Kohderyhmän tunnistaminen ja tavoittaminen
  • Kustannustehokas markkinointi
  • Konkreettisia esimerkkejä ja käytännön vinkkejä muun muassa siivous- ja kiinteistöpalvelu sekä vähittäiskaupan alalta

 

Ilmoittautuminen päättyy: 14.3.2025

Tulostettava esite Brändin rakentaminen verkossa – verkkosivut ja digitaalinen markkinointi

Jaa sosiaalisessa mediassa

Aihealueen yhteistyöyritykset